Πολιτική επιστροφής και αλλαγής Προϊόντων
Όλα μας τα προϊόντα ελέγχονται σχολαστικά, για τυχόν φθορές, πριν την αποστολή τους.
Ο πελάτης οφείλει όταν παραλάβει τα προϊόντα να τα ελέγξει εάν αντιστοιχούν στην αρχική του παραγγελία. Επίσης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει τα συνοδευτικά καρτελάκια, ώστε να σιγουρευτεί πως το προϊόν ανταποκρίνεται στην παραγγελία του. (σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του).
Εφόσον παρόλα αυτά, ο πελάτης αποφασίσει ότι θέλει να αλλάξει κάποιο προϊόν, μας ενημερώνει άμεσα ηλεκτρονικά με email στο info@museboutique.gr ή με τηλέφωνο στο 2461505980, γνωστοποιώντας μας εάν επιθυμεί αλλαγή του προϊόντος με κάποιο νέο από την ιστοσελίδα μας. Τα στοιχεία που πρέπει να αναφέρει πέρα από ονοματεπώνυμο, είναι ο αριθμός της παραγγελίας, και ο κωδικός του προϊόντος που θέλει να αλλάξει.
Η διαδικασία της αλλαγής των προιόντων γίνεται αυστηρά εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ τους από το museboutique.gr.
Απαραίτητη προϋπόθεση επιστροφής οποιουδήποτε προϊόντος, είναι η συνοδεία του με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Εφόσον το προϊόν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει δεκτή σε καμία περίπτωση.
Η αποστολή των προιόντων για την πρώτη αλλαγή πρέπει να γίνει από τον πελάτη αποκλειστικά με ΕΛΤΑ Courier χρεώνοντας την muse boutique.
Η αποστολή του νέου προϊόντος (με το οποίο ο πελάτης επιθυμεί να κάνει αλλαγή αυτού που επιστρέφει) γίνεται με χρέωση του πελάτη.
Σε περίπτωση δεύτερης ή και τρίτης αλλαγής, η αποστολή και η παράδοση των νέων προϊόντων επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη, επιλέγοντας όποια courier επιθυμεί.
Για επιστροφές από Κύπρο, η χρέωση των μεταφορικών αλλαγής επιβαρύνει τον αγοραστή.
Η διεύθυνση αποστολής επιστροφής των προϊόντων είναι:
MUSE BOUTIQUE Ε.Ε.
Μακεδονομάχων 7 Κοζάνη
Τ.Κ. 50131
ΤΗΛ: 2461 505980
Σημαντικές πληροφορίες για την αλλαγή των προιόντων:
- Τα προϊόντα πρέπει να μην είναι φορεμένα ή/και φθαρμένα, να μην έχουν πλυθεί, τροποποιηθεί ή υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημιά. Δεν πρέπει να έχει αφαιρεθεί καμία ετικέτα, όπως και να μην λείπει και να μην έχει υποστεί καμία τροποποίηση η συνοδευτική τους), η οποία αποτελεί μέρος του προϊόντος.
- Εάν έχετε αγοράσει ένα εκπτωσιακό προϊόν που ανήκει στην κατηγορία SALES, για να το αλλάξετε θα πρέπει να επιλέξετε και πάλι προϊόν από την κατηγορία SALES. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής – αλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη.
- Προϊόντα με έκπτωση από 50% και πάνω ΔΕΝ μπορούν να αλλαχτούν & ΔΕΝ γίνεται επιστροφή χρημάτων.
- Σε περίοδο εκπτώσεων ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ επιστροφή χρημάτων.
- Προϊόντα όπως ζώνες ή τσάντες δεν μπορούν να αλλαχτούν, εκτός και εάν είναι αποδεδειγμένα ελαττωματικά.
Όταν ο πελάτης έχει επιλέξει το νέο προϊόν που θέλει να του αποστείλουμε, μας ενημερώνει για αυτό και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, και το προϊόν είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική του αγορά, δεσμεύουμε το νέο προιόν αναμένοντας την επιστροφή του. Όταν ολοκληρωθεί η επιστροφή του προϊόντος και εφόσον το επιστρεφόμενο προιόν είναι στην αρχική του κατάσταση, συνοδευόμενο με την απόδειξη αγοράς, αποστέλλουμε το νέο προϊόν στην διεύθυνση που μας έχει δοθεί κατά την παραγγελία του, με έξοδα παραλήπτη.
Εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή του νέου προϊόντος, η πληρωμή αυτή γίνεται με δύο τρόπους: με αντικαταβολή κατά την παράδοση, ή με κατάθεση στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς και με όνομα δικαιούχου “MUSE Ε.Ε.”
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, ο πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος με την παραγγελία του, έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης από την εξ αποστάσεως σύμβαση που έχει συνάψει, μέσα σε διάστημα δέκα (10) ημερολογιακών ημέρων από την ημέρα αποστολής των προϊόντων. Θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας στο τηλέφωνο 2461505980 ενημερώνοντάς μας για την επιθυμία του.
Στην περίπτωση αυτή, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημέρων από την ημέρα που θα παραλάβουμε το προϊόν εκτός των εξόδων αποστολής και επιστροφής του προϊόντος, τα οποία ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με κατάθεση σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.
Σε παραγγελίες κάτω των €50 (αξία προιόντων, χωρίς τα μεταφορικά) ΔΕΝ γίνονται επιστροφές χρημάτων.
Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης θα πρέπει να κάνει αλλαγή (στην αξία του προιόντος, το ποσό χωρίς τα μεταφορικά ).
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ
Τράπεζα Πειραιώς:
Αριθμός Λογαριασμού: 6614-137528-576
IBAN: GR88 01716140 00661413 7528 576
Για πιο άμεση εξυπηρέτηση, προτείνουμε και παρακαλούμε η επικοινωνία σχετικά με αλλαγή προϊόντος ή με την κατάσταση μίας παραγγελίας που θα κάνει ο πελάτης, να γίνεται αποκλειστικά μέσω τηλεφώνου ή e-mail και όχι μέσω social media (facebook ή instagram).
Στα social media είμαστε διαθέσιμοι για ενημέρωση σχετικά με τα προϊόντα, την τιμή τους και την διαθεσιμότητά τους.
Πολιτική Επιστροφής Ελαττωματικών Προϊόντων
Η muse boutique οφείλει να συσκευάζει όλα τα προϊόντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να φτάσουν στον προορισμό τους χωρίς φθορές.
Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει προϊόν το οποίο έχει υποστεί σοβαρές ζημιές στη συσκευασία του και έχει επηρεάσει με φθορές και το προϊόν, τότε αυτό θεωρείται ελαττωματικό και πρέπει να αντικατασταθεί.
Ελαττωματικό, επίσης θεωρείται ένα προϊόν που έχει αποδεδειγμένα και εμφανή κατασκευαστικά λάθη. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά.
Ο πελάτης επίσης είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις οδηγίες πλυσίματος που αναγράφονται στο εσωτερικό ταμπελάκι των ρούχων. Εάν δεν τηρηθούν οι κανόνες πλυσίματος, η muse boutique δεν φέρει καμία ευθύνη.
Εφόσον διαπιστωθεί κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με e-mail (info@museboutique.gr) ή με τηλέφωνο στο 2461505980, και η muse boutique έχει την υποχρέωση να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με ένα νέο ίδιο εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ή με κάποιο άλλο που θα επιλέξει ο πελάτης.
Σημειώστε βέβαια πως η muse boutique, σε περίπτωση διαφωνίας περί του ελαττώματος, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό ή όχι.
Αυτό βέβαια απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα έως 10 – 15 εργάσιμες. Παρόλα αυτά η muse boutique θα προσπαθήσει να εξυπηρετήσει και να ενημερώσει τον πελάτη για την εξέλιξη της διαδικασίας το συντομότερο δυνατό.
Η διαδικασία αποστολής και χρέωσης, είναι η ίδια με αυτή που περιγράφεται παραπάνω σχετικά με την αλλαγή προϊόντωνά