Τρόποι Πληρωμής

Αντικαταβολή

Πληρώνετε τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα από τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών. Το κόστος αντικαταβολής είναι 2 €.

Τραπεζική Κατάθεση

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με απευθείας κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σε μια από της παρακάτω συνεργαζόμενες τράπεζες. Σαν αιτιολογία, συμπληρώστε το ονοματεπώνυμο σας.

Δικαιούχος: MUSE E.E.

Τράπεζα Πειραιώς:

IBAN: GR8801716140006614137528576

Εθνική Τράπεζα:

IBAN: GR3301103770000037700534300

Για την ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε ενημερώστε μας για την κατάθεση μέσω e-mail στο info@museboutique.gr ή τηλεφωνικά στο 2461505980 αναφέροντας το όνομα σας.

Με χρήση Κάρτας (Πιστωτικής – Χρεωστικής)

Έχετε τη δυνατότητα εξόφλησης των παραγγελιών σας, με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας Visa, Masrecard & Maestro. Σε αυτή την περίπτωση η εξόφληση της παραγγελίας σας, ολοκληρωνεται στο site της τράπεζας Πειραιώς, σε ένα απόλυτα ασφαλές και ελεγχόμενο περιβάλλον από την ίδια την τράπεζα, ώστε να εξασφαλίζεται το απόρρητο των στοιχείων της συναλλαγής σας.

Παραλαβή από το κατάστημα μας

Μεγάλου Αλεξάνδρου 49 Κοζάνη Τ.Κ. 50100

Εάν επιθυμείτε πληρωμή μέσω Paypal, επικοινωνήστε μαζί μας. 

Πληροφορίες Αποστολής

Οι παραγγελίες που γίνονται εργάσιμες ημέρες, αποστέλλονται με ΕΛΤΑ Courier. Για παραγγελίες που γίνονται εντός Σαββατοκύριακου, αποστέλλονται Δευτέρα, εφόσον είναι εργάσιμη μέρα.

Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για κάθε αγορά άνω των 100€. (αποστολές σε Ελλάδα)

Σε περίπτωση αγοράς ποσού κάτω των 100€, τα μεταφορικά έξοδα είναι στα 5€.

Η παράδοση είναι Express και λαμβάνετε το δέμα σας εντός 1-2 εργάσιμες ημέρες για αποστολές χερσαίες εντός Ελλάδας και 2-3 εργάσιμες για αποστολές στην Πελοπόννησο. Για αποστολές σε νησιωτικές περιοχές, η αποστολή διαρκεί 2-4 εργάσιμες ανάλογα την περιοχή. Εάν μεσολαβεί Σαββατοκύριακο, λάβετε υπ’ όψη σας πως το Σάββατο, η εταιρία μεταφορών/courier δεν πραγματοποιεί καμία παράδοση. Μπορείτε παρ’ όλα αυτά, να παραλάβετε Σάββατο εσείς από τα ΕΛΤΑ Courier της περιοχής σας, γνωρίζοντας τον αριθμό αποστολής σας από το e-mail που θα λάβετε από μας κατά την εκτέλεση της παραγγελίας σας.

Όλα τα παραπάνω αναιρούνται και τροποποιούνται ανάλογα, σε έκτακτες περιπτώσεις – καταστάσεις  (π.χ. COVID-19).

Η αποστολή δεμάτων προς Κύπρο, γίνεται μόνο μετά από κατάθεση του ποσού και αποστολή αντιγράφου της κατάθεσης.

Τα έξοδα αποστολής προς Κύπρο, επιβαρύνουν τον πελάτη και είναι 15€. Η αποστολή γίνεται με ΕΛΤΑ Courier, Υπηρεσία Εξωτερικού Fast Parcel Cyprus (FPC), με Αεροπορική μεταφορά & Online ιχνηλάτηση (track & trace). Το δέμα παραδίδεται στην Courier την επομένη της παραγγελίας σας και χρειάζεται 4-5 εργάσιμες ημέρες για να φτάσει στον προορισμό του.

Σημειώστε πως όταν κάνετε παραγγελία με ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ, για να εκτελεστεί η παραγγελία σας, θα προηγηθεί από μας τηλεφωνική κλήση στο τηλέφωνο που μας δώσατε, ώστε να επιβεβαιωθεί η παραγγελία καθώς και ότι τα στοιχεία σας είναι πραγματικά. Εάν ο πελάτης δεν απαντήσει, λαμβάνει από μας μήνυμα για να επικοινωνήσει ο ίδιος μαζί μας. Εάν ούτε τότε υπάρξει επικοινωνία, δυστυχώς για λόγους ασφαλείας επειδή δεν έχει υπάρξει επιβεβαίωση πως είναι όλα πραγματικά, η αποστολή της παραγγελίας ΔΕΝ πραγματοποιείται και ακυρώνεται.

Για να μην υπάρξει ταλαιπωρία και καθυστέρηση παρακαλούμε ελέγξτε πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, ότι ο αριθμός τηλεφώνου που δηλώσατε είναι ο σωστός. Επίσης, προκειμένου να αποφύγετε οποιαδήποτε καθυστέρηση, παρακαλούμε στην παραγγελία σας χρησιμοποιήστε μια ενεργή και κατοχυρωμένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) όπως και έναν διαθέσιμο σωστό αριθμό τηλεφώνου για να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας εφόσον υπάρξει οποιοδήποτε πρόβλημα με την παραγγελία σας.

Απώλεια δέματος

Η MUSE Ε.Ε.  δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη σε περίπτωση καθυστέρησης της παράδοσης ή σε περίπτωση απώλειας του δέματός σας που οφείλεται στην μεταφορική/courier.

Σε κάθε τέτοια περίπτωση, που δεν παραλάβετε στις αναφερόμενες προθεσμίες, αρχικά η MUSE E.E. πραγματοποιεί έλεγχο προς την courier, ο οποίος μπορεί να διαρκέσει κατά μέγιστο ως και 15 ημέρες.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, καμία αποζημίωση ή επαναποστολή δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί. Εάν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση εντός 15 ημερών, η παραγγελία ακυρώνεται, οπότε σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, σας επιστρέφεται το ποσό.

EL

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει μια καλύτερη και εξατομικευμένη εμπειρία χρήσης. Συνεχίζοντας την πλοήγηση, αποδέχεστε την χρήση των cookies.

Μετάβαση στο περιεχόμενο