Έκπτωση -10% με τον κωδικό MUSE-LADY στο καλάθι σας. Εξαιρούνται τα εκπτωτικά προϊόντα. Use the coupon code MUSE-LADY in your cart and enjoy 10% off. Sale items excluded.

RETURNS & EXCHANGES

Products return and exchange policy

All our products are thoroughly checked for any damage before they are shipped.

When the customer receives the products, she must check if they correspond to her original order. She is also obliged to test the product she bought without removing the accompanying tabs, to make sure that the product meets her order. (otherwise it is considered that the product is not in the same condition in which it was delivered and its return is not accepted).

Εφόσον παρόλα αυτά, ο πελάτης αποφασίσει ότι θέλει να αλλάξει κάποιο προϊόν, μας ενημερώνει άμεσα ηλεκτρονικά με email στο info@museboutique.gr ή με τηλέφωνο στο 2461505980, γνωστοποιώντας μας εάν επιθυμεί αλλαγή του προϊόντος με κάποιο νέο από την ιστοσελίδα μας. Τα στοιχεία που πρέπει να αναφέρει πέρα από ονοματεπώνυμο, είναι ο αριθμός της παραγγελίας και ο κωδικός του προϊόντος που θέλει να αλλάξει.

Η διαδικασία της αλλαγής των προϊόντων γίνεται αυστηρά εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ τους από το museboutique.gr.

A necessary condition for the return of any product is its accompaniment with the original receipt. If the product is not accompanied by proof of purchase, the change cannot be accepted under any circumstances.

Η αποστολή των προϊόντων για την πρώτη αλλαγή πρέπει να γίνει από τον πελάτη exclusively with ELTA Courier by charging the muse boutique.

Τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και ανέρχονται σε 5€ για κάθε διαδρομή (συνολικά 10€ για αλλαγή ή επιστροφή). Αυτό ισχύει μόνο για την αποστολή των προϊόντων με την ΕΛΤΑ Courier. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει άλλη μεταφορική εταιρεία τότε τα έξοδα αποστολής και επιστροφής ανέρχονται στα ποσά της εκάστοτε μεταφορικής εταιρείας.

Η αποστολή του νέου προϊόντος (με το οποίο ο πελάτης επιθυμεί να κάνει αλλαγή αυτού που επιστρέφει) γίνεται με χρέωση του πελάτη. Η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει την muse boutique. Αυτό ισχύει μόνο για την πρώτη αλλαγή προϊόντος.

Σε περίπτωση δεύτερης ή και τρίτης αλλαγής, η αποστολή και η παράδοση των νέων προϊόντων καθώς και των προϊόντων προς αλλαγή επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη, επιλέγοντας όποια courier επιθυμεί.

Για επιστροφές από Κύπρο ή άλλη χώρα εξωτερικού, η χρέωση των μεταφορικών αλλαγής επιβαρύνει τον αγοραστή. 

Η διεύθυνση αποστολής – επιστροφής των προϊόντων είναι: 

MUSE BOUTIQUE Ε.Ε.

Makedonomachon 7 Kozani

P.C. 50131

ΤΗΛ: 2461 505980

Important information for changing products:

  • Τα προϊόντα πρέπει να μην είναι φορεμένα ή/και φθαρμένα, να μην έχουν πλυθεί, τροποποιηθεί ή υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημιά. Δεν πρέπει να έχει αφαιρεθεί καμία ετικέτα, όπως και να μην λείπει και να μην έχει υποστεί καμία τροποποίηση η συνοδευτική τους συσκευασία, η οποία αποτελεί μέρος του προϊόντος.
  • Εάν έχετε αγοράσει ένα εκπτωσιακό προϊόν, για να το αλλάξετε θα πρέπει να επιλέξετε και πάλι εκπτωσιακό προϊόν. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής – αλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη.
  • Προϊόντα με έκπτωση από 50% και πάνω μπορούν να αλλαχτούν ή να επιστραφούν, ακολουθώντας τη γενική πολιτική επιστροφών και αλλαγών.
  • In discounts periods, there is NO REFUND.
  • Προϊόντα όπως ζώνες ή τσάντες μπορούν να αλλαχτούν ή να επιστραφούν, σύμφωνα με την πολιτική αλλαγών που ισχύει για όλα τα είδη.

Όταν ο πελάτης έχει επιλέξει το νέο προϊόν που θέλει να του αποστείλουμε, μας ενημερώνει για αυτό και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, και το προϊόν είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αρχική του αγορά, δεσμεύουμε το νέο προιόν αναμένοντας την επιστροφή του προηγούμενου. Όταν ολοκληρωθεί η επιστροφή του προϊόντος και εφόσον το επιστρεφόμενο προιόν είναι στην αρχική του κατάσταση, συνοδευόμενο με την απόδειξη αγοράς, αποστέλλουμε το νέο προϊόν στην διεύθυνση που μας έχει δοθεί κατά την παραγγελία του, με έξοδα παραλήπτη.

Εάν υπάρχει διαφορά στην τιμή του νέου προϊόντος, η πληρωμή αυτή γίνεται με δύο τρόπους: με αντικαταβολή κατά την παράδοση ή με κατάθεση στους τραπεζικούς λογαριασμούς που αναγράφονται παρακάτω και με όνομα δικαιούχου “MUSE Ε.Ε.”

MONEY RETURN

If, for any reason, the customer is not satisfied with her order, she has the right to withdraw from the distance contract she has concluded, within a period of ten (10) calendar days from the day of shipment of the products. She should contact us at 2461505980 informing us of her wish.

In this case, we will refund all the money we received from you, within ten (10) calendar days from the day we receive the product excluding shipping and return costs of the product, which are CHARGED TO THE CUSTOMER. 

Refunds are made by deposit in an account that you indicate to us.

For orders under € 505value of products, without shipping) THERE ARE NO REFUNDS.

In this case the customer will have to make a change (in the value of the product, excluding shipping costs).

BANK ACCOUNTS

Piraeus Bank: 

Account Number: 5209-027501-332

IBAN: GR43 0172 2090 0052 0902 7501 332

Για πιο άμεση εξυπηρέτηση, προτείνουμε και παρακαλούμε η επικοινωνία σχετικά με αλλαγή προϊόντος ή με την κατάσταση μίας παραγγελίας που θα κάνει ο πελάτης, να γίνεται αποκλειστικά μέσω τηλεφώνου ή e-mail και όχι μέσω social media (facebook ή instagram).

On social media we are available for information about the products, their price and their availability.

Defective Product Return Policy

The muse boutique must pack all the products in the best possible way so that they reach their destination without damage.

In case the customer receives a product which has suffered serious damage to its packaging and has damaged the product, then this is considered defective and must be replaced.

Ελαττωματικό, επίσης θεωρείται ένα προϊόν που έχει αποδεδειγμένα και εμφανή κατασκευαστικά λάθη. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά.

The customer is also obliged to follow the washing instructions written on the inner label of the clothes. If the washing rules are not followed, the muse boutique does not bear any responsibility.

Εφόσον διαπιστωθεί κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα μαζί μας με e-mail (info@museboutique.gr) ή με τηλέφωνο στο 2461505980, και η muse boutique έχει την υποχρέωση να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με ένα νέο ίδιο εφόσον υπάρχει διαθέσιμο ή με κάποιο άλλο που θα επιλέξει ο πελάτης.

Of course, note that the muse boutique, in case of disagreement about the defect, has the right to return the products to the manufacturer for inspection, in order to clarify whether the defect is manufacturing or not.

This of course requires some time up to 10 - 15 working days. Nevertheless, the muse boutique will try to serve and inform the customer about the progress of the process as soon as possible.

Η διαδικασία αποστολής και χρέωσης είναι η ίδια με αυτή που περιγράφεται παραπάνω σχετικά με την αλλαγή προϊόντων.

EN

This website uses cookies to ensure a better and personalized user experience. By continuing, you accept the use of cookies.